קידום אתרים במיוחד עבור
עורכי דין

שמי רועי זוליכה, מומחה SEO ובוגר תואר במשפטים וכלכלה מהאוניברסיטה העברית

בניתי אסטרטגיית SEO מותאמת אישית המבוססת על 5 שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי וידע נרחב בעולם המשפטי והכלכלי, באמצעותה נוכל להצמיח את העסק שלכם!

קידום אתרים במיוחד עבור עורכי דין
קידום אתרים ייעודי לעורכי דין עם רועי זוליכה

בעל 5 שנות ניסיון בעולם השיווק הדיגיטלי

מצטיין תואר ראשון במשפטים וכלכלה

למה אצלי תשיגו תוצאות טובות יותר?

מעטפת דיגיטלית מקצה לקצה

קידום אתרים אורגני

התחום המשפטי מוגדר בגוגל כ-Your Money Your Life - משפיע בצורה מיידית על חיי הגולשים, לכן הדיוק צריך להיות מקסימלי.

קידום אתרים ממומן

יצירת קמפיינים ממומנים שרצים על ביטויים שימירו לכם בצורה אידיאלית את הגולשים באתר ללקוחות.

בניית אתרים

בניית אתרים ממירים לפעולה שמביאים לידי ביטוי את אמינות המשרד והצלחותיו.

קידום בסושיאל מדיה

בשנים האחרונות סושיאל מדיה הפכה לערוץ שיווק עיקרי בעולם המשפטי. זו דרך נפלאה בעזרתה ניתן למקסם את השיווק הדיגטלי
קידום אתרים לעורכי דין

הבנה מלאה של הצרכים שלכם כעורכי דין

כבוגר תואר משפטים וכלכלה (בהצטיינות) באוניברסיטה העברית בירושלים, אני מבין לעומק את הצרכים שלכם כעורכי דין. 

לעומת משווקים רבים בשוק שמייצרים תכנים לא איכותיים תוך רצון שיווקי בלבד שילוב עולמות התוכן שיש לי מאפשר לייצר אסטרטגיית שיווק מושלמת ששומרת על אמינות ואיכות המשרד ולא תגרום ללקוחות לתפוס אתכם כזולים. 

הידע הכלכלי והאנליטי שלי מאפשר לייצר משפכי שיווק אידיאלים ברמת הקמפיינים, חלוקת עוגת השיווק בצורה נכונה, והשקעת הכספים השיווקיים במקומות הנכונים ברמה העסקית.

מעוניינים לצמוח? אני כאן בשבילכם

שיווק דיגיטלי לעורכי דין עם רועי זוליכה

מעוניינים לצמוח?
אני כאן בשבילכם

תהליך קידום אתרי עורכי דין

בניית אסטרטגיה מותאמת אישית

שיחה של הצוות עם הלקוח בה ממפים את תחומי ההתמחות של המשרד, ניתוח המתחרים בשוק, הגדרת קהלי היעד הספציפיים (למשל: מתמחים בדיני משפחה לקהל במרכז הארץ), הבנה של התחומים העיקריים מהם המשרד מייצר היום לקוחות ולאילו תחומים רצוי להתפתח. שלב זה מניח את היסודות לכל האסטרטגיה.

מחקר מילות מפתח מקיף

לאחר הבנת התחרות בשוק, קהל היעד, והמטרות של המשרד אנחנו נייצר מחקר מילות מפתח מקיף שבו נבדוק על אילו ביטויים רצוי להילחם כבר בשלב הנוכחי, אילו ביטויים יכניסו כסף בהמשך ועוד.

בניית תוכנית תוכן משפטית מקיפה

בהסתכלות לעבר התקופה קדימה אנחנו מייצרים על סמך מחקר מילות המפתח והאסטרטגיה שהוגדרה מראש תוכנית תוכן מקיפה (את התוכן כותבים סטודנטים למשפטים מאוניברסיטאות מובילות), אנחנו מגדירים את סוגי התכנים, הנושאים הנדרשים וזמני הפרסום העתידיים.

אופטימיזציה

ברמה החודשית אנחנו מייצרים אופטימיזציה בכל רחבי האתר. מתאימים את המאמרים והתוכן הקיים למנוע החיפוש, עושים אופטימיזציה למבנה הURL, מהירות האתר, תגיות טייטל ומטא דיסרפשן, כותרות H1-H6, ומוודאים שאכן התוכן שיוצר בעבר מותאם גם לעת הנוכחית.

קישורים חיצוניים

אחד מגורמי הדירוג החשובים הוא קישורים חיצוניים. זו בעצם אחת הדרכים העיקריות של גוגל לקבל המלצות על האתר שלך מאתרים אחרים. ברמה החודשית אנחנו מעלים מספר קישורים שנותן את האימפקט הנוסף וממשיכים לדחוף את האתר קדימה.

גוגל עסקים ונוכחות מקוונת

גוגל עסקים זו פלטפורמה חשובה ואיכותית שנותנת ערך מוסף למשרדי עורכי דין איכותיים. בעזרת הביקורות החיוביות שנכתבות על העסק בגוגל, ניתן לקבל חשיפות רבות יותר הן לאתר עצמו והן לדף הגוגל עסקים של העסק.

מעוניינים לצמוח?
אני כאן בשבילכם

שירותי הקידום לאתרי משרדי עורכי דין יעזרו להגדיל את העסק שלך

דירוגים גבוהים יותר

בעזרת אסטרטגיית שיווק דיגיטלי מותאמת אישית ועל סמך מחקר מילות מפתח מקיף נוביל את האתר למקומות גבוהים במנוע החיפוש תוך הסתמכות על שלל ביטויי כסף מעניינים ורלוונטים. ככל שנגדיל את כמות הביטויים שמדורגים גבוה במנוע החיפוש כך יגדלו סיכויי החשיפה של העסק והכניסה של לקוחות פוטנציאליים לאתר.

יותר לידים

לאחר שהכנסנו מגוון לקוחות פוטנציאליים מביטויים רלוונטים לאתר, אנחנו עוברים לשלב ההמרה. על ידי התאמת האתר כך שיניע יותר לפעולה ויצירת משפך שיווק מדויק נוכל להוביל מספר רב יותר של לקוחות להשאיר פרטים וליצור קשר. בכך, כמות הלידים תגדל.

תיקים חתומים נוספים

כאשר כמות הלידים הרלוונטים עולה כמובן שהשלב הבא הוא הגדלת כמות התיקים שנפתחים במשרד ברמה החודשית. לאחר שהלקוח הפוטנציאלי יוצר קשר, נותר רק להמירו לכדי לקוח בפועל. ככל שיגדלו כמות הלידים הנכנסים כך גם יגדלו כמות התיקים החדשים.

למה השיטה שלי תוביל אתכם לגבהים חדשים?

בתור בוגר תואר למשפטים וכלכלה ועם ניסיון רחב בעולם השיווק בניתי אסטרטגיית SEO מותאמת אישית לעורכי דין. לאחר שעברתם עשרות מקדמי אתרים אחרים ללא ידע משפטי וללא הבנה כלכלית של הצורה בה עסק עובד זו תהיה התחנה האחרונה שלכם. 

השילוב בין העולמות מאפשר לי להביא לשולחן בידול עסקי שאין למתחרים שלי בתחום. במהלך השנים קידמתי עשרות עורכי דין שהגיעו להצלחה משמעותית והגדלת כמות התיקים החודשיים תוך התבססות על העקרונות של השיטה שלי. 

אז למה שאצלכם זה יהיה שונה?

מעוניינים לצמוח?
אני כאן בשבילכם

תקשורת שוטפת וניהול אישי שלי ללא גורמים נלווים

יעניקו לכם תמונה כוללת של מסע הקידום שלכם

תקשורת מהירה ואישית

בניגוד לחברות ענק שבהן אתם מקבלים מנהל פרויקט שמנותק לעיתים מהליך המכירה ומהעסק - כל התהליך, התקשורת, והניהול השוטף מבוצע על ידי.

דו”חות חודשיים

קבלת דוחות חודשיים מפורטים שנותנים תמונת מצב מפורטת אודות ההתקדמות של האתר.

שיחות שבועיות

שיחות שבועיות שמטרתן לתאם דרכי פעילות, דיווח בנוגע לאירועים שונים שקורים באתר ועוד.

תשובות פשוטות לשאלות נפוצות

אחת השאלות הנפוצות ביותר שאני מקבל מלקוחות היא "כמה זמן ייקח לראות תוצאות מקידום האתר?" התשובה לכך לא פשוטה, שכן כל אתר הוא ייחודי, התחרותיות על הביטויים היא שונה, והמטרות של כל עסק הן אחרות. מניסיוני, לקוחות בדרך כלל מתחילים לראות שיפורים קלים בדירוג תוך חודש-חודשיים, ועלייה משמעותית בתנועה האורגנית לאחר 3-6 חודשים. עם זאת, לתוצאות מלאות ויציבות נדרשים בדרך כלל 6-12 חודשים. אנחנו תמיד מדגישים בפני הלקוחות שקידום אתרים הוא מרתון, לא ספרינט. הסבלנות והעקביות משתלמות, ואני מתחייב לספק עדכונים שוטפים לאורך כל הדרך כדי שתוכלו לראות את ההתקדמות של האתר. 

מניסיוני, ובמיוחד בתחום המשפטי הלידים שמתקבלים הם המדויקים ביותר. לעומת קידום בפלטפורמות אחרות (שגם במקרים מסוימים עשוי להיות רלוונטי וכדאי כשירות משלים לקידום האורגני) הלידים האורגניים מביאים אחוז סגירה גבוה יותר ולידים איכותיים יותר שבסוף היום מובילים לכמות תיקים סגורים גבוהה יותר. 

כבוגר תואר למשפטים וכלכלה ברור לי עד כמה חשובים איכות התכנים. לכן, אצלנו אין התפשרות על איכות התכנים. התכנים נכתבים על ידי סטונטים למשפטים באוניברסיטאות מובילות בארץ. 

יש כמה נקודות שחשוב לי להתייחס אליהן בקשר לעולם קידום האתרים עם ה-AI.

  1. ראשית אני נשאל לא פעם על הרלוונטיות של קידום אתרים כאשר AI נמצא בתמונה. הדבר החשוב להבין הוא שגוגל כאן כדי להישאר. למרות שישנן אי אלו התאמות של מנוע החיפוש לעולם ה-AI, בקצה, הוא לא מהווה תחליף אמיתי לערך שגוגל מספק למשתמש. 
  2. שנית, הרבה לקוחות שואלים אותי האם כדאי לייצר תוכן בעזרת AI – התשובה היא יחסית פשוטה. עצם ייצור התוכן בעזרת ה-AI כשלעצמו לא ייפגע באתר אלא שעדכון ה-EEAT של גוגל דורש שהתוכן יהיה אמין, סמכותי, ממקור ראשון ועוד. גוגל רוצה לדעת שעומדת פרסונה מקצועית מאחורי מי שכתב את התוכן, שהוא חווה את ההליך והתוצאות על בשרו – וזהו דבר ש-AI יתקשה לספק. לכן דעו לעשות את ההתאמות הנדרשות. 
  3. אני לא חולק על כך ש-AI יצר שינוי מהותי בעולם השיווק הדיגיטלי בכלל ובעולם קידום האתרים בפרט. שינויים נוספים עתידים להגיע בקרוב ולכן נדרש להמשיך ולהישאר עם האצבע על הדופק, ולבדוק איך השינויים משפיעים בפועל על הליך הקידום. 
  4. ייעול ההליכים בעזרת ה-AI. ללא שימוש בAI חברות SEO עתידות להיעלם. הוא מקטין את העלויות מדייק את העבודה, ומייעל את זמני העבודה. 
הפיכת המשרד לפירמה

הגיע הזמן להפוך את המשרד לפירמה

רוצים לצמוח ולהפוך את משרד עורכי הדין שלכם לפירמה? השלב הראשון בדרך לשם הוא הגדלת כמות הלידים מהעסק והפיכתו למוביל בעולם השיווק הדיגיטלי. זאת ההזדמנות שלכם לקחת את העסק שלכם קדימה ולעשות את זה נכון, עם אסטרטגייה מותאמת אישית שתוביל אתכם להצלחה. 

אז למה אתם מחכים?

מעוניינים לצמוח? אני כאן בשבילכם

בואו להצמיח את העסק

© כל הזכויות שמורות ל-Wiser SEO

לוגו אתר מקדם אתרים WiserSEO
Wiser SEO

עוד קצת ותתחילו להרוויח הרבה יותר

מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם